torstai 6. helmikuuta 2014

Lisää testejä


Pyysin jo tammikuun alussa lähetteen kilpirauhaskokeisiin, koska minulta ei niitä ole koskaan otettu. Eilen ole sopiva aamu käydä verikokeissa ja tulokset sain puhelimitse tänään: Arvot olivat TSH 3,2 ja T4V 13,5 eli viitearvojen sisällä ollaan. Toisaalta olen helpottunut, mutta toisaalta hieman pettynyt. Minulla on ollut pitkään vajaatoimintaan viittaavia oireita ja olisi ollut helpotus, jos syy niihin olisi selvinnyt tässä. Muutama ässä on kuitenkin vielä hihassa, jos niistä olisi apua.

Tämän viikon aamupalat ovat olleet seuraavan näköisiä:




Kyllä, lihaa (kalaa)! Tiistain aamupala oli lohta, porkkanaa, kurkkua ja "kuitujuoma" eli pellavansiemenrouhetta veteen. Maanantaina söin tonnikalaa eikä maha ole kipuillut yhtään! Tällä mennään toistaiseksi.


Salitreenit on vedetty molemmat jo kertaalleen tällä viikolla ja täytyy sanoa, että nyt olen ihan tyytyväinen. Mulla on parina kertana loppunut tyystin voimat toisen treenin aikana, mutta nyt sain vietyä senkin ihan kiitettävästi loppuun. Muutamissa liikkeissä on kuitenkin hiomista tekniikan kanssa ja sen takia minulla onkin varattuna aika salin PT:lle. Hieman jännittää saanko ohjauksesta mitään irti, kun tässä tapauksessa valmentaja ei tiedä ohjelmaani, mutta toivon mukaan saan neuvoja perusliikkeisiin, kuten kyykkyyn. 




Monilla bloggaajilla on aina kasoittain treenikuvia, mutta koska minä treenaan yksin, ei niitä ole! :D

Viikonloppuna on Radio Rockin risteily, joten vietän hiljaiseloa taas muutaman päivän. \,,/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti