sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Muuttuuko kroppa vaikka paino ei laske?


Otsikossa mainuttu asia on vaivannut minua jo kauan. Tuntuu, että tällä hetkellä olen todella hukassa. Hukassa erityisesti syömisten kanssa. Milloin syön tarpeeksi? Milloin syön liikaa? Ja erityisesti: miten saan tunnesyömisen ja ahmimisen lopetettua?

Tämä viikko on mennyt päin honkia ruokien kanssa. On syöty suklaata ja leipää. Vähän vielä lisää leipää ja viikonloppuna karkkia. Ja jäätelöä. Ja tänään vielä lettuja. Vaikka tein itselleni banaanilettua (jotka kerrankin onnistuivat), piti vielä mennä syömään maha täyteen normilettuja. Mikä mua vaivaa? Missä on itsekuri? 
(ja kyllä, on tullut vatsavaivoja...)

Normiletut vs. banaaniletut


Pyrin liikkumaan nyt enemmän kuin pitkään aikaan ja vaakaluku vain nousee...se rassaa minua rehellisesti sanottuna! Mä vissiin vain syön liikaa (no tällä viikolla kyllä ainakin)! Olen ihminen, joka tsemppaa muita aina olemaan välittämättä vaa'asta ja keskittymään peiliin, mittanauhaan ja mikä tärkeintä: omaan oloon. Mutta nyt mun on vaan pakko vähän saada kiukutella. :D

Huomenna uusi viikko ja aloitetaan taas nollasta. Tai jatketaan siihen mihin jääty - miten päin sen haluaa ajatella. :) Pääasia, ettei jää murehtimaan herkuttelujaan tai ala ajattelemaan, että "nyt syön vähemmän, kun viikonloppuna herkuttelin". Ei. Jatketaan samaan malliin kun tähänkin asti. Avauduin tästä asiasta jo valmennuksen foorumilla, ja minulle sanottiin, ettei hätää ole.

Mutta koska pitää alkaa tekemään jo enemmän muutoksia?

Liikuntasaldo:
Ma: Treeni 1
Ti: Treeni 2
Ke: - (Hieronta)
To: Treeni 1
Pe: Treeni 2
La: Kävely/hölkkälenkki 50 min
Su: Kävely/hölkkälenkki 45 min

Otin eilen uusia kuvia itsestäni, mutta ne ei valitettavasti ole yhtään vertailukelpoisia vanhoihin kuviin. Kamera on eri, kuvaaja on eri, valotus on eri ja kuvakulma on eri. Aluksi näyttää, että muutosta olisi mukavasti, mutta kun ottaa mainitut kuvauserot huomioon, on edelleen sama läski kuvassa. 4 viikon päästä taas uudet kuvat.

Ylhäällä: 1.3.2014 ja 80,5 kg
Alhaalla: 12.1.2014 ja 79 kg

Nokka pystyyn! Vaikka paino ei laske, niin ainakin salilla rautaa nousee enemmän. ;)


Mitä mieltä olette, määritteleekö paino onnen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti