perjantai 24. tammikuuta 2014

Takaisin treenin pariin



Tällä viikolla olen aloittanut treenit OO-valmennuksen mukaisesti. Treenikertoja suositellan viikkoon 4 kpl ja siihen myös tähtään. Tänään itseasiassa tuli neljäs kerta täyteen! Pitkän tauon jälkeen huomaa, miten kunto on päässyt katoamaan ja lihakset kipeytyivät ensimmäisen kahden treenin jälkeen aika kiitettävästi. Ai mun ahteri! Myös tämän neljännen treenin aikana tuntui että voimat loppuivat täysin kesken.. ensi viikolla jätän viimeisen salikerran kyllä lauantaihin. 

Treeniohjeet vaikuttavat kuitenkin mieleisiltä ja aluksi lähdetään liikenteeseen hieman kevyemmin eli kuudelle liikkeelle kaksi sarjaa (mulle ihan tarpeeksi :D). Ensi viikolla muistaakseni tulee jo kolmas sarja mukaan. Kaikki tehdyt toistot ja käytetyt painot kirjoitan ylös mukana kulkevaan pikkuvihkoon. Ajan kuluessa mukava seurata niistä kehitystä. :)

Kipeät lihakset saivat ajatukseni kääntymään kehonhuoltoon ja venyttelyyn, jossa olen aivan liian laiska. Lihasjumit kuitenkin häiritsevät aina seuraavaa salikertaa, joten keskiviikkona välipäivänä otin maton lattialle ja venyttelin n. 30 minuuttia Youtubesta löytämäni videon mukaisesti. Vaikka olen jäykkä kuin rautakanki, kroppa selvästi piti tästä lyhyestä venyttelyhetkestä. Tämän yritän toistaa nyt viikonloppuna.






Nyt alan valmistautumaan jo iltapalalle (salin jälkeen tänään vuorossa monelle tuttu aamupala: kaurapuuroa ja raejuustoa) ja yöpuulle, sillä huomenna on jännä päivä: menen heti aamusta BioSignature-mittaukseen - siitä lisää huomenna! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti